Un bărbat din Germania a mers la cumpărături și a făcut o descoperire de-a dreptul macabră. Pe eticheta unei cutii cu sarmale scria că acestea conțin „carne umană”.
Knut Thamm a intrat într-un magazin Aldi, un supermarket celebru în Germania, și constat cu uimire că un produs alimentar conține „carne de om”. El voia să cumpere o cutie de sarmale, care erau la reducere. Dar curând l-a „lovit” o stare de confuzie.
Pe ambalaj era un autocolant pe care scria: „Carne umană. 250 de grame: 0,99 euro”. Textul publicitar promite „părți fragede și gustoase de cadavre” cu mențiunea „100% cantitate”, o referire subtilă la nota obișnuită „100% calitate”.
Knut Thamm și-a dat seama repede că autocolantul este unul fals, conform publicației tz.de. El a căutat printre celelalte produse, dar nu a găsit niciun alt ambalaj cu această etichetă bizară. Bărbatul a mers la casă cu sarmalele pe care le dorea și le-a achiziționat.
Rămâne neclar dacă această acțiune este o glumă proastă sau un protest al unei asociații de protecție a animalelor. Reprezentanții supermarketului Aldi Nord nu au transmis nicio explicație oficială. Cu toate acestea, o purtătoare de cuvânt a Aldi Nord a explicat că pare a fi un caz izolat: „Au fost verificate toate sucursalele din districtul Lünen și nu s-au găsit alte produse”.
În 2013, un scandal a lovit mai multe lanțuri de supermarketuri. La acea vreme, alimentele declarate ca produse din carne de vită conțineau, de fapt, până la 100% carne de cal. Cu toate acestea, rezultatul a fost diferit de cel așteptat: cererea de produse din carne de cal a crescut.